Klachten

Mocht het onverhoopt toch voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop.

Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:

  • Naam van de winkel van aankoop en aankoopdatum;
  • uw naam, adres, woonplaats;
  • mailadres en telefoonnummer

Verstuur uw klacht naar:

info@aderanshaircenter.com

Of gebruik hiervoor het contactformulier op onze website,

U kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:


Aderans Haircenter

t.a.v. Afdeling Klachten

Eglantierbaan 16

2908 LV Capelle aan den IJssel

Nederland


Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.


Goed om te weten:

Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie ECKG (voorheen Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg) , Lombokstraat 20, 2022 BJ Haarlem.


Klachten Mammacare

Heeft u een klacht met betrekking tot Mammacare? Volg dan de procedure zoals hierboven omschreven.

Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de klachtenregeling Erisietsmisgegaan.nl.


Vrijblijvend advies voor een haarwerk op maat?

Neem vandaag nog contact met ons op!

03 232 52 04